diyet, diyetler, ücretsiz diyet


Burca Göre Diyet
July 24, 2009, 1:07 am
Filed under: Burca Göre Diyet

Koç Burcu Diyeti : Abur cubur yemeye son derece meraklı bir yapınız var. Bu sebepten dolayı sizin kilolarınız ve sağlığınız için tehlike çanları çalıyor. Öncelik olarak tuz ve alkolden uzak durup bunun yerine bol su tüketmeniz gerekmektedir. Domates, patates, soğan, kuru fasulye, mercimek, karnıbahar, marul, yeşil salata, ıspanak, turp, pirinç, zeytin, elma, balkabağı, ceviz gibi besinler haftalık beslenmenize mutlaka eklenmesi gerekli yiyeceklerdir.

Sizin için gerekli olan tatlılar : Kayısı gibi fazla şeker içermeyen tatlılar olmalıdır.

Boğa Burcu Diyeti : Dünya üzerinde yemek için yaşayanların başında gelmektesiniz. Ancak unutmamanız gereken bir şey var bu tükettiğiniz yiyecekler size ilerleyen yaşlardan çok tehlikeler açacaktır. Özellikle karbonhidratlardan kaçınmanız gerekiyor. Aksini yapacak olursanız ilerde tonton olacaksınız🙂. Sindirim güçlüğü çekebilirsiniz. Düşük nişasta, yağ ve şeker içeren bir diyet, beslenme hayatınızın gerekli bir parçası olmalıdır. Doğal iyot içeren besinler, balık ve deniz mahsulleri, yumurta, karaciğer, böbrek, buğday, ıspanak, pancar, taze meyve ve yeşil salata besin listenizde daima yer almalıdır. Ayrıca su içmek de hayatınızın vazgeçilmez bir parçası olmalı.

İkizler Burcu Diyeti : Yemeği usülüne uygun şekilde değilde, çok aceleci davranıyorsunuz. Yemekleri çok çiğnemeden yutmayın. Az ama sık araklıklar ile yemeyi prensip haline getirmeniz gerekiyor. İkizler burcuna sahip kişilerin kemiklerinin sağlıklı olmasını istiyorsa sağlıklı beslenmek zorundadırlar. İkizler de kan pıhtılaşması çok sık görülen bir rahatsızlıktır. Balık, tereyağı ve köy peyniri, havuç, portakal, greyfurt, şeftali, erik, üzüm suyu, kuru üzüm ve badem beslenme listenizde vazgeçilmez besinler olmalıdır. Sakinleşmeniz ve huzurlu olmanız için de şifalı bitkiler ve kafeinsiz çaylar tam size göre.

Yengeç Burcu Diyeti : Duygusal bir yapınız olması nedeni ile bu olay sizin beslenme alışkanlıklarınız üzerinde çok büyük bir etki yapmaktadır. Moral bozukluğu yaşandığınız anlarda böreklere, keklere, dondurma ve şekerlemelere bir çocuk gibi sarılıyorsunuz. Bunun aksine yengeç burcuna mensuğ kişiler, nişasta bulunan yiyeceklerden, şeker, tuz ve baharatlardan son derece uzak durmalıdır. Bunun sebebi ise yengeç burçlarının böbrekleri çok hassastır. Vücudunuz kalsiyuma olağandan fazla ihtiyaç hissetmedir. Düşük yağ içeren süt, peynir ve yoğurt, kıvırcık lahana, domates, salata ve marul, bol miktarda taze sebze ve yağsız protein, sizin cilt ve mide sağlığınız açısından iyi olup, kilonuzu daha rahat kontrol altına almanızı sağlar. İncelmek için öncelikle kendinizle hesaplaşmalısınız.

Aslan Burcu Diyeti : Aslan burçlarında yemek yeme adeta bir zevk meselesi haline gelmiştir. Güzel lokantalar, nefis yemekler her zaman beyninizi meşgul ediyor ve aynı zaman da hayallerinizin bir parçası haline gelmiştir. Vücudunuza verdiğiniz önem sizi diyet yapmakta da son derece başarılı kılıyor. İradeniz konusunda söylenecek tek kelime var HARİKA! Bunların yanı sıra kan dolaşımınızın düzenli olması için sığır, kuzu ve kümes hayvanları eti, karaciğer, çiğ yumurta sarısı, kereviz, elma, incir, şeftali, limon ve badem sizin için idealdir. Porsiyonlarınızı yüzde 50 azaltmanız önerilir.

Başak Burcu Diyeti : Nedense şekerlemelerde söz açılınca ilk akla gelen başak burçlarıdır. Şekerlemelerin arasında hayatınızda en büyük yere sahip olan çikolatadır. Fakat bu yiyeceklerden uzak durmanız gerekmektedir. Aksi halde bu şekerlemeler sizde kalp rahatsızlığına yol açabilir. Tuz, buğday, çavdar, yağsız sığır ve kuzu eti, peynir, zeytin, portakal, limon, kavun, elma, armut sizin ideal yiyeceklerinizdir. Kavun, elma, armut kısmen cildinizi temizlemek ve saçlarınıza bakım sağlamak için yardımcı olur. Elma ise kurtarıcınızdır.

Terazi Burcu Diyeti : Terazi böbrekleri, sırtın alt kısmını, temsil eder. Bezelye, mısır, havuç, ıspanak, buğday, yulaf unu, elma, çilek, badem ve kuru üzüm hep elinizin altında olmalıdır. Böbrek sağlığınız için çok fazla asitli içeceklerden uzak durmanız gerekmektedir. İncecik ve zarif bir beden için; ince dilimler faydalı olacaktır.

Akrep Burcu Diyeti : Burcunuz üretim organlarını temsil eder. Solunum yolları problemleri yaşayabilirsiniz. Tahıllardan yapılmış ekmekler, balık ve deniz ürünleri, yeşil salata, soğan, kırmızı turp, taze meyve ve sebzeler içeren bir diyet tam size göredir. Doğru beslenme gerginliğinizi alıp götürür.

Yay Burcu Diyeti : Burcunuz kalçalar, bacak üstleri ve karaciğeri temsil eder. Doğal beslenmek için kabuklu meyveler ve sebzeleri tercih edin. Bolca çiğ sebze, yeşil biber, patates, incir, kuru erik, çilek, elma, armut, ve taneli tahılları yemeniz önerilir.

Oğlak Burcu Diyeti : Çalışkan bir yapınız var ve çalışırken de farkında olmadam öğün atlıyorsunuz. Oysa bu sizin için çok zararlı. Vücudunuzun vitamin ve minerallerden oluşan geniş bir besin karışımına ihtiyacı var. Burcunuz , dizleri, dişleri, kulakları ve deriyi temsil eder. Lahana, kereviz, yağsız etler, limon, portakal, inek sütü, her türlü peynir, balık, yumurta sarısı, buğday ve incirle aranızın çok iyi olması gerekir. Kayısı, badem yiyerek kuru ve alerjik eğilimli cildinizi canlandırın. Cildinizi sigara ve sigara dumanından uzak tutarak korumaya çalışın.

Kova Burcu Diyeti : Vücudunuzun sürekli C vitaminine ihtiyacı var. Yemek tarzınız yenilikçi. Bu nedenle değişik lezzetler tatmayı seviyorsunuz. Burcunuz el ve ayak bilekleriyle baldırları ve dokuları temsil eder. Vücudunuz sofra tuzuna çok ihtiyaç duyar. Bu ihtiyacı sofra tuzundan değil, bu maddeyi barındıran besinlerden almanız en mantıklısıdır. Çok fazla tuz aldığınızda zayıf bir kan dolaşımına, gereğinden fazla şişkin bir vücuda ve karaciğer rahatsızlıklarına açıksınız demektir. Deniz ürünleri, brokoli, havuç, turp, balkabağı, ıspanak, elma, şeftali, limon, portakal, greyfurt, nar ve ananas sizin için doğal tuz bakımından ideal besinlerdir.

Balık Burcu Diyeti : Katı ve sıkıcı diyetler size göre değil. Yüksek proteinli, düşük yağ ve şeker içeren diyet uyguladığınız zaman kendinizi çok daha iyi hissedersiniz. Burcunuz ayaklar ile duyma, işitme, dokunma ve tatmayı temsil eder. Demir vücudunuzun başlıca ihtiyacıdır. Demir eksikliği, anemi ve düşük tansiyona sebep olur. Diyetlerinizde zengin demir içeren karaciğer, yağsız sığır eti, kuzu eti, yumurta sarısı, beyin, midye, ıspanak, soğan, arpa, marul, buğday ekmeği, kuru fasulye, elma, üzüm, limon, portakal, şeftali, hurma, kuru erik ve üzüm yer almalıdır. Maydanoz da bu listeye eklenebilir.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: